Homeopatiaklinikan Palvelut

Ammattitaitoinen, luotettava, kotimainen

Neuvonta

Olen koulutettu Klassinen Homeopaatti ja Solumineraaliasiantuntija. Paremmin tutustut minuun Homeopatiaklinikan tarina -osiossa.

Vastaan sinua askarruttaviin kysymyksiin kun haluat hoitaa itseäsi tai perhettäsi luonnomukaisin keinoin homeopatian ja solumineraalien avulla. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse, facebookin tai chatin kautta.

• info@homeopatiaklinikka.fi​

• Kysy Facebookissa

• Kysy Chatissä​

Verkkokauppa

• Verkkokauppa, jossa sinua palvelee ammattitaitoinen homeopaatti ja solumineraaliasiantuntija.

• Kotimainen

• Nopeat toimitukset, 1-3 arkipäivää.

• Luotettavaa verkkokauppaa vuodesta 2013 lähtien.

Mitä solumineraaleja tarvitsen?

Lähetä kuvaus oireistasi/vaivastasi s-postiin: info@homeopatiaklinikka.fi

Saat oireiden mukaisen suosituksen solumineraaleista. Toistaiseksi maksuton palvelu.

Kehon oireet ja tunnusmerkit kasvoilla kertovat mitä mineraaleja kehosta puuttuu --->

Tutki kunkin Solumineraalien numero 1-12 kohdalta oireet ja puutoksien merkit. Selvitä miten ne täsmäävät omien oireidesi kanssa.

88610 Vuokatti

050-5218181

"Tällä sivustolla annettua tietoa ei ole tarkoitettu diagnosoimaan tai parantamaan sairauksia. Sivun tietoja ei pidä tulkita lääketieteellisinä neuvoina, eivätkä ne korvaa käyntiä terveydenhuollon ammattilaisen luona tai  lääkärin määräämää lääkitystä. Nämä nettivivut on tarkoitettu lisäämään tietoisuutta ja ymmärrystä homeopatiasta ja solumineraaleista"